Pe transparență, pentru imaginea alesului neinvestit, deocamdată, 1 an de zile, cu public țintă ”populația din Municipiul Slatina și ai județului Olt”, 12 mii de euro din banii slătinenilor, pentru promovare, prin oraș, la plimbare. ” Aceasta este o țeavă”/ hai la piață/spălăm banca/culegem trotinete Bolt/trasăm zebre…revolutul normalității, costă!
Ceea ce nu e ilegal, nici imoral, tactică cavalerească, pe transparență. În baza Referatului din 23.08.2024, se aprobă de către managerul public, Diana Crețu, un Caiet de sarcini cât o coală A4 și se întocmește contractul. Transparență, se invocă, dar confidențialitatea pentru informațiile livrate e literă de Evanghelie! Atât pentru contractorul prestator, cât și pentru subcontractanții, care pot să apară. Chestiune de schepsis, dacă ținem cont de firma de comunicare a city manageriței Crețu/Black Quill Communication Srl, înființată în ianuarie 2022. Da….anticipăm, a fost, a ieșit din firmă. Așa, și?! Asta nu interzice subcontractarea!
Deși dosarul achiziției publice are caracter de document public( nici nu se putea încadra la CLASIFICAT), există stipulate precizări clare despre ”confidențialitatea anumitor clauze”.
ATUMX MEDIA PRODUCTION Srl, cu sediul în Icoana/OLT, firma căruia Primăria Slatina i-a cumpărat oferta de promovare, este înființată în 09.07.2021 și în afara profitului mărunțiș, de la înființare are ZERO SALARIAȚI! Așa încât, unicul acționar și administrator, Grigore Nicușor Ciprian, va prefera, cel mai probabil, subcontractanții!
Modalitatea de plată/ banii jos la 30 de zile! CLICK PE FACSIMILE!
#CredÎnSlatina